Solidaritat de Terrassa cap a una escola de Gàmbia
Aquest dissabte torna la Jambakoa a la masia Els Bellots
- Solidaritat de Terrassa cap a una escola de Gàmbia
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
29 de setembre de 2023 a
les 12:10
Actualitzat el
29 de setembre de 2023 a les
12:14
Torna la Jambakoa amb la mirada posada a Gàmbia. Jambakasala, ONG de Terrassa, organitza la quarta edició d’aquest esdeveniment solidari que se celebrarà aquest dissabte, 30 de setembre, al lloc acostumat, el recinte de la masia Els Bellots. La paella solidària és el centre de la festa, però la jornada inclourà una variada oferta musical i activitats per a infants. Tot, per 10 euros. Això sí, l’entrada serà lliure a partir de les 16 hores.
La celebració de l’esdeveniment va quedar aturada durant la pandèmia i per altres contingències, però torna el 2023. L’objectiu dels organitzadors és recaptar fons per destinar-los a una escola a Gàmbia. La mateixa ONG va construir el centre educatiu fa tres anys a Janjanbureh, però necessita diners per al seu manteniment.
La jornada de dissabte començarà a les 12 hores amb l’actuació de Malalts de Reggae. Mitja hora després s’obrirà l’espai infantil amb pintacares, globoflèxia i altres activitats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal