
El compromís de l'empresa del menjador escolar de Terrassa
La Comissió de Menjadors del Consell Escolar s'ha reunit aquest dilluns

- El compromís de l'empresa del menjador escolar de Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 09 d’octubre de 2023 a les 21:07
Actualitzat el 09 d’octubre de 2023 a les 21:09
La quantitat de menjar, segons sembla, s'ha incrementat i l'empresa ha augmentat la seva plantilla amb personal itinerant i dues incorporacions per millorar la relació entre la companyia i els monitors. I s'ha compromès a combinar de manera diferent els aliments del menú, i a revisar la càrrega horària de les cuineres, ara amb més feina en tractar amb producte fresc. Aquestes són les principals conclusions de la reunió que ha dut a terme aquest dilluns la Comissió de Menjadors del Consell Escolar de Terrassa, segons ha manifestat Joan Salvador, tinent d'alcalde i regidor d'Educació, després de la polèmica sobre la qualitat del servei de menjador escolar de Terrassa.
Ha estat una reunió intensa, potser més del que es preveia tot i les queixes continuades de familiars d'alumnes i centres educatius a les darreres setmanes. Ha durat dues hores i mitja i ha comptat amb la presència de representants de la companyia concessionària del servei, que han donat explicacions sobre les disfuncions i han argumentat que en determinats casos aquestes estan relacionades amb la introducció de producte eminentment fresc i amb mancances eventuals d'articles per part de proveïdors.
La data era vista com un punt d’inflexió en la reacció davant la successió de queixes: 9 d’octubre, reunió de la Comissió de Menjadors del Consell Escolar Municipal, formada per representants de l’Ajuntament i de la comunitat educativa. La trobada no era de tràmit. El propi consistori l’havia establert com a clau per concretar “tots els indicis d’incompliment de contracte” per part de Mediterránea de Càtering.
[caption id="attachment_494388" align="alignnone" width="700"]
/ NEBRIDI ARÓZTEGUI[/caption]
"La trobada ha estat profitosa. Hi havia ganes de trobar solucions", ha apuntat Salvador. A la reunió s’havien d’analitzar propostes “per tal de verificar i assegurar el correcte compliment del que està establert en el plec de clàusules del contracte”, deia el govern municipal el 4 d’octubre, quan va anunciar l’advertència: penalitzaria l’empresa si en quinze dies no complia tots els requisits del conveni de concessió del servei.

Notícies recomenades
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Edgar Sarabia i Montse Alcaraz (Bitxo del Torrent Mitger)
-
Terrassa Chambao fa vibrar la Plaça Nova amb emoció i compàs en una nit màgica de Festa Major
-
Terrassa Avís per previsió de temps violent a Terrassa
-
Terrassa “Gràcies a la Festa Major de Terrassa em vaig fer músic”
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Marc Galí i Dúnia Marquès (Bastoners de Terrassa)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major a Terrassa