L'Ajuntament de Terrassa pateix un ciberatac
Els serveis tècnics de sistemes han aconseguit aturar-lo
- Comença la segona fase del parc de la República de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 01 de desembre de 2023 a les 18:12
Actualitzat el 01 de desembre de 2023 a les 18:28
"Avís important! Nou canvi forçat de contrasenyes a causa d'un ciberatac". Aquesta ha estat l'alerta rebuda aquest divendres per centenars de treballadors municipals de Terrassa. L'Ajuntament ha estat objecte d'un atac cibernètic. Segons el consistori, els protocols de seguretat han funcionat i els serveis tècnics de sistemes han pogut aturar l'assalt informàtic, que, així, no ha passat de temptativa.
La seguretat d'accés de l'administració municipal, però, ha quedat compromesa per l'atac. Els treballadors encarregats de la protecció han decidit activar un canvi de contrasenyes dels usuaris per establir una mena de codis temporals d'un sol ús.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"