Bancs de boira a Terrassa / Rafael Aróztegui[/caption]
- Arriba la boira a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2024 a les 14:01
Actualitzat el 28 de gener de 2024 a les 14:09
Tot i les temperatures poc pròpies d'hivern i les jornades assolellades que estem gaudint aquests dies, la boira ha arribat aquest diumenge a Terrassa. Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, s'espera que n'hi hagi durant tot el dia, tot i que a la zona de Terrassa Nord és més notable que al centre.
A l'hivern, les nits més llargues sumades a un anticicló i a la falta de vent fan que la terra es refredi molt, per la qual cosa la humitat es condensa en gotes d'aigua que s'uneixen a les partícules de pols que floten, i això acaba formant la boira. Els bancs de boira han aparegut a diversos punts del país, sobretot per Ponent.
La temperatura d'aquest diumenge a les 14 hores marca 17 graus i anirà en descens fins a arribar als 9 graus a les 23 hores de la nit.
Aquest inici de setmana estarà marcat pels núvols i cels negres, però no s'espera pluja. La temperatura màxima d'aquest dilluns serà de 14 graus a les 15 hores i la mínima de 7 graus.
[caption id="attachment_527565" align="aligncenter" width="700"]
Bancs de boira a Terrassa / Rafael Aróztegui[/caption]
Bancs de boira a Terrassa / Rafael Aróztegui[/caption]
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'ordenança de convivència i el 26F, al debat de portaveus
-
Terrassa
Andreu Buenafuente para l'emissió de "Futuro Imperfecto": "Haig de parar una mica per recuperar-me"
-
Terrassa
Noves promocions i un mestre de referència: la FOOT distingeix David P. Piñero en una graduació multitudinària
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat de la demarcació de Barcelona amb més atractius turístics