Obre la llar per a menors víctimes d'abusos a Terrassa
La inauguració oficial se celebrarà aquest divendres, 9 de febrer
- FOTOS | Els tractors embussen la C-58 a Terrassa
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Taigua invertirà cinc milions anuals fins al 2029 i construirà un nou gran dipòsit a la zona nord Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
Publicat el
07 de febrer de 2024 a
les 16:48
Actualitzat el
07 de febrer de 2024 a les
16:50
Confirmat: com va avançar Diari de Terrassa, el Barnahus, la llar d'atenció a menors víctimes d'abusos sexuals a Terrassa, ha estat condicionat al Vapor Gran. La Generalitat inaugurarà el servei aquest divendres vinent, 9 de febrer, a partir de les 11.30 hores.
El Barnahus estarà ubicat de manera provisional al número 5 del carrer dels Telers, en un edifici municipal, mentre es duu a terme el projecte de construcció de la seu definitiva, en uns terrenys cedits per l'Ajuntament a la Generalitat. Estan situats a Poble Nou-Zona Esportiva.
Carles Campuzano, conseller de Drets Socials, participarà en la inauguració, que començarà a les 11.30 hores. L'acte comptarà també amb l'assistència de la secretària d’Infància i Adolescència i Joventut, Núria Valls; la directora general d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, Ester Cabanes; la directora general de Provisió de Serveis, M.Rosa Pons; la directora general de l’Alumnat, Anna Chillida; i el coordinador de l'estratègia Barnahus per a l'abordatge integral dels abusos sexuals contra la infància i l'adolescència de la DGAIA, Joan Mayoral, així com d’altres autoritats.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Consorci per a la Gestió de Residus adjudica la nova planta de biometanització de Can Barba per més de 100 milions d’euros
-
Terrassa
El Bitxo del Torrent Mitger encén la metxa de la segona edició del Corretorrent
-
Terrassa
La vaga de docents omple Terrassa: “No acabarem el curs amb normalitat”
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell recupera la seva imatge original
-
Terrassa
Terrassa confia a repartir la pressió del sensellarisme
-
Terrassa
L’ACA adequarà un tram del torrent de Vallparadís