Trànsit complicat per la tornada dels pagesos a casa
Terrassa
El Servei Català de Trànsit ha demanat precaució per les afectacions que es puguin registrar a l’AP-7, l’A-2, la C-58 i la C-16 i la C-17
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
08 de febrer de 2024 a
les 12:01
Part dels pagesos que no van marxar dimecres de Barcelona han començat a primera hora d’aquest dijous una marxa lenta de tornada a casa. Aquesta part del col·lectiu ha fet nit en diferents punts de la capital catalana. El Servei Català de Trànsit (SCT) ha demanat precaució per les afectacions que es puguin registrar a l’AP-7, l’A-2, la C-58 i la C-16 i la C-17 per aquestes marxes lentes de tornada.
A banda, un grup de pagesos que ha passat la nit a Barcelona s’ha dirigit cap al Parlament. La seva intenció es reunir-se amb la presidenta de la cambra, Anna Erra, que té previst atendre’ls. Les diferents marxes provoquen importants afectacions de trànsit a l’entrada de Barcelona per la B-23 a primera hora, tot i que s’espera que l’evolució del trajecte de tornada vagi alentint la marxa en altres punts.
Dimecres, la ‘tractorada’ va recórrer diferents punts, amb columnes que es van trobar a l’avinguda Meridiana. Una de les marxes va passar per Sabadell i la resta de municipis que connecten amb la C-58, provinents de la C-16. Durant la jornada d’aquest dijous, no es preveu que les incidències en el trànsit siguin tan importants.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella