Terrassa tindrà una nova festa: serà medieval i a Can Boada
Serà organitzada per una nova entitat, l'Associació Comerç Can Boada-Ponent
- Terrassa tindrà una nova festa: serà medieval i a Can Boada
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
15 de març de 2024 a
les 14:13
Actualitzat el
15 de març de 2024 a les
14:14
L'Associació Comerç Can Boada-Ponent de Terrassa s'ha presentat en societat aquest divendres, i en gran: la seva presidenta, Marta Bueno, ha anunciat la celebració d'una festa medieval que tindrà lloc el primer cap de setmana de maig amb dos escenaris principals: la plaça de Lluís Companys i la d'Agustí Bartra.
La nova entitat, que neix ja amb 52 associats, vol abastar establiments de Can Boada Casc Antic i de Grups Gibraltar-Lluís Companys, però també del Torrent d'en Pere Parres.
Bueno, que ha comptat amb el suport de l'alcalde de Terrassa a l'entitat en la presentació, ha destacat que aquesta festa de primavera, prevista per a tot un cap de setmana, serà plantejada com un esdeveniment de ciutat, obert, pensat en especial per als infants.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri