La Companyia8 avança “L’Estiu”
L’obra és un diàleg entre dues actrius sota les llums d’assaig d’un teatre
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 12 d’abril del 2024
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2024 a les 19:19
Actualitzat el 11 d’abril de 2024 a les 19:39
El Baumann Bar acull aquesta divendres, a partir de les 19 hores, “L’Estiu”, una obra de teatre de J. A. Aguado que escenificarà la Companyia8 de Terrassa. L’obra és un diàleg entre dues actrius sota les llums d’assaig d’un teatre on repeteixen el text dia rere dia.
De les dues dones, una és una mare que cerca desesperadament el seu fill mentre que l’altra busca la seva realització en la pintura. Són dues dones, que interpreten les actrius Rosa Domènech, la sogra, i Judith Cantón, en el paper de la Nora, que en un cara a cara convertit en un drama, acabaran vivint un final inesperat.
J. A. Aguado, a més de ser l’autor del text, n’és el director. La música és a càrrec de Gustavo Aguado De Volta i la veu de ràdio és de la jove actriu Miriam Moukhles. La taquilla és inversa i es demana que el públic arribi mitja hora abans per poder-se acomodar.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa