Taxa de 5 euros per aparcar l'autocaravana a Terrassa
El ple municipal aprovarà una modificació fiscal
- Reconeixement dels exiliats
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
19 d’abril de 2024 a
les 20:34
Actualitzat el
19 d’abril de 2024 a les
20:35
És un tràmit de canvi (incorporació) de taxes, però inclou un pas més en l’aposta municipal per l’aparcament regulat de caravanes. L’Ajuntament de Terrassa té previst aprovar en el pròxim ple l’aplicació d’una taxa de 5 euros diaris per als usuaris d’aquests vehicles en les zones que el consistori habiliti, o tingui habilitades ja, per a aquesta activitat. I entre aquestes zones es confirma l’avançada mesos enrere pel Diari de Terrassa: el pàrquing del Palau de Justícia, a la rambleta del Pare Alegre.
L’assumpte es va exposar aquest dimarts passat en la comissió informativa de Serveis Generals i Govern Obert. El punt 7 de l’ordre del dia era el referent a una proposta d’acord de modificació de tres ordenances fiscals del 2024 i incloïa la unificació de preus d’espectacles de teatre i música, però també la creació d’una taxa per l’estacionament de caravanes en àrees regulades.
El preu, de 5 euros al dia, és considerat “simbòlic” per l’Ajuntament, que pretén avançar una mica més en la regulació d’una pràctica en augment a Terrassa, on s’ha percebut en l’últim any un increment d’aquesta mena de vehicles. I aquest modest avenç és el condicionament, també en l’ordre fiscal, d’una vintena de places aquest estiu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal