Hostal del Fum: en venda com a restaurant, equipaments o pisos
L'emblemàtic edifici torna a sortir al mercat, ara amb un projecte bàsic per edificar habitatges

- Hostal del Fum: en venda com a restaurant, equipaments o pisos
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2024 a les 19:44
Actualitzat el 24 d’abril de 2024 a les 18:42
És una de les cantonades més emblemàtiques de la ciutat i pot canviar la seva fesomia s’hi troba comprador. Es tracta de l’edifici del restaurant Hostal del Fum, que va tancar les portes fa gairebé sis anys i torna a estar a la venda als portals immobiliaris.
La nova propietat de l’immoble ha decidit comercialitzar-lo i ara l’emblemàtic restaurant surt al mercat obert a gairebé totes les possibilitats de transformació. La finca no està subjecta a limitacions vinculades a l’inventari del patrimoni protegit.
D’aquesta manera, l’Hostal del Fum surt a la venda per tornar a funcionar com a restaurant, com a equipament (hotel, residència de la gent gran, d’estudiants, etc.) o també com a edifici d’habitatges).
En aquest sentit, l’immoble té un projecte bàsic que preveu enderrocar l’edifici del restaurant i aixecar habitatges. Hi ha una llicència d’obres en tramitació i una societat creada per a l’edificació del nou immoble.
El projecte inclou la construcció d’un edifici plurifamiliar amb 10 habitatges, dos locals comercials i un aparcament de dues plantes subterrànies al que s’accediria pel carrer de Vinyals. En aquest punt neuràlgic d’accés a la ciutat, a la cantonada de rambla d’Ègara, amb carretera de Montcada i carrer de Vinyals, es pot aixecar un immoble de planta baixa i un màxim de tres pisos d’alçada.
Notícies recomenades
-
Terrassa L'escola Pau Vila Dinarès celebra 50 anys
-
Terrassa Plenari de tancament del Consell de la Infància de Terrassa
-
Terrassa Trucades 'spam': d'aquesta manera pots deixar de rebre tants intents d'estafa
-
Terrassa L'Ajuntament asfalta 11 trams de carrers de Terrassa en el que portem de juny
-
Terrassa Un retrat de la nova generació
-
Terrassa Funerària lliura la recaptació del cicle "El cinema i la Mort" a la Fundació Som Ca n'Eva