El projecte de les Palmeres a Terrassa, a punt per licitar-se
Terrassa
El ple aprova la resolució de les al·legacions al plec del concurs públic
- El segon premi de la Loteria Nacional cau a l'avinguda de Josep Tarradellas
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
26 d’abril de 2024 a
les 12:07
Actualitzat el
26 d’abril de 2024 a les
17:45
El ple municipal de Terrassa ha aprovat aquest divendres el darrer pas abans de licitar el projecte de les Palmeres, complex esportiu situat en terrenys del consistori a Poble Nou-Zona Esportiva.
L'expedient de concessió administrativa del camp de futbol i el centre esportiu segueix endavant amb la desestimació de quatre de les cinc al·legacions presentades al plec de clàusules administratives. Com es va avançar a la comissió informativa de l'àrea, els serveis tècnics només han estimat, i parcialment, una demanda del Club Natació Terrassa relativa a l'aplicació d'una fórmula matemàtica per calcular la part variable del cànon a pagar pel futur concessionari.
En uns dies es farà oficial la resolució, que implicarà l'obertura del termini per a la presentació d'ofertes de clubs i entitats que vulguin optar al concurs.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores