Un cap de setmana amb 85 denúncies policials a Terrassa
Operatius nocturns amb 8 actes per tinença de drogues i armes
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2024 a les 14:31
Actualitzat el 29 d’abril de 2024 a les 14:35
La Policia Municipal de Terrassa ha interposat aquest passat cap de setmana 77 denúncies per infraccions a l’ordenança de civisme i 8 més per tinença de drogues i armes prohibides.
En concret, s’han obert 20 actes per originar molèsties al veïnat, 25 per embrutar la via pública i 26 per fer botellot. També s’han obert 3 actes per orinar a la via pública, 1 per negativa a identificar-se als agents, 1 per no obeir les seves indicacions i una darrera per falta de respecte.
Al llarg del cap de setmana també s’han denunciat cinc persones per tinença de drogues, dues persones per tinença de navalles i una per tinença d’un esprai de defensa no homologat, que va ser requisat junt amb les navalles.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa