Celebració del Dia de la Llengua de Signes Catalana
Terrassa
Commemoració i reivindicació al raval de Montserrat
- Celebració del Dia de la Llengua de Signes Catalana
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2024 a
les 13:33
Actualitzat el
04 de juny de 2024 a les
18:14
Un manifest, la il·luminació de la façana consistorial amb color blau i la representació de les barreres amb què es troben habitualment els afectats van esdevenir l'eix central de la commemoració, aquest dilluns, del Dia de la Llengua de Signes Catalana a Terrassa.
La tinent d'alcalde de Participació, Qualitat Democràtica i Drets Humans i regidora de Capacitats Diverses i Accessibilitat, Meritxell Lluís, va presidir l'acte, que va tenir lloc al raval de Montserrat, davant de l'atri de l'Ajuntament.
La commemoració va comptar amb les intervencions d'Albert Casellas, president de la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA), i de Hala Triki, presidenta d'Associació de Persones Sordes de Terrassa (APESOTE), qui va llegir un manifest i va teatralitzar "diferents situacions quotidianes per denunciar les barreres de comunicació que afronten les persones sordes".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges
-
Terrassa
Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions
-
Terrassa
Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc
-
Terrassa
Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa”
-
Terrassa
Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats