Nou sopar solidari de CercleMón
La Masia la Tartana acollirà el tradicional sopar solidari anual, una iniciativa que destinarà els seus beneficis a AVAN
- Nou sopar solidari de CercleMón
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
17 de juliol de 2024 a
les 19:05
Actualitzat el
17 de juliol de 2024 a les
19:14
CercleMón, la comissió solidària del Cercle Cecot de Joves empresaris, organitza el seu característic sopar solidari anual. El dijous 18 de juliol dediquen l'acte a AVAN, una entitat sense ànim de lucre que ofereix suport terapèutic, associatiu i de lleure a persones afectades per malalties neurològiques i les seves famílies o cuidadores. La presidenta de CercleMón, Marta Sánchez, exposa una dada sorprenent: “1 de cada 3 persones patirà una malaltia neurològica en algun moment. No només ens ha d’impactar per nosaltres mateixos, sinó perquè algú del nostre entorn necessitarà ajuda. AVAN dona suport a les famílies i als usuaris, i això és clau”.
Des de CercleMón tenien ganes de col·laborar amb AVAN: “La coneixíem des de feia anys i teníem clar que emprendríem alguna acció amb ells en algun moment, sobretot perquè estem enfocats a fer suport a entitats de caràcter local”, assegura el membre de la Junta de CercleMón, Santi Ventalló. “El 100% dels beneficis de la recaptació han anat directament a les mans d’AVAN, i estaran dedicats a finalitzar les obres de la seva nova seu a Terrassa, la inauguració de la qual està prevista pel primer trimestre del 2025”, afirma la presidenta.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació