?️⬆️Segons comunica el #CECAT, correspon emetre un avís de risc per calor intensa per demà i calor nocturna intensa per la matinada de dissabte. A Terrassa, risc moderat ? de les 2 h a les 8 h del dia 10 d'agost de 2024 Seguiu els consells! ?https://t.co/qn17LJRYS0 pic.twitter.com/6uuHhajMlg
— Emergències Terrassa (@trsemergencies) August 8, 2024
- Els terrassencs afiliats es redueixen el juliol i tornen a ser menys de 100.000
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
08 d’agost de 2024 a
les 18:27
La nit de divendres a dissabte a Terrassa serà de maldormir. Si conciliar el son aquests últims dies ja ha estat difícil a causa de les altes temperatures, la matinada de dissabte encara serà més complicat.
Segons ha comunicat el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT), correspon emetre un avís de risc per calor nocturna intensa a les comarques del Vallès Occidental, l'Oriental, el Maresme, la Selva, el Barcelonès i el Baix Llobregat. En tots els casos serà un risc moderat que s'allargarà de les 2 a les 8 hores del dia 10 d'agost.
Per a divendres, també hi ha un altre avís activat, en aquest cas per calor intensa durant la tarda, entre les 14 i les 20 hores, a l'extrem nord-est de Catalunya i a Ponent. Les comarques en alerta són l'Alt i Baix Empordà i el Segrià, les Garrigues i el Pla d'Urgell. Terrassa i el Vallès Occidental no hi entren tot i que les previsions del Meteocat són que a la ciutat el termòmetre es pugui enfilar fins als 33 ºC.
L'avís per calor nocturna es va crear ara fa un any per reflectir la dificultat de dormir durant les nits de calor intensa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa