Detingut el propietari d'un bar de Terrassa per tràfic de drogues
El local de l'arrestat ha quedat precintat cautelarment
- Una medalla d’or de color terrassenc
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2024 a
les 10:52
Actualitzat el
17 d’agost de 2024 a les
12:40
Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 13 d'agost, el propietari d'un bar del barri de Sant Pere Nord de Terrassa, com a presumpte autor d'un delicte de tràfic de drogues. La Unitat de Seguretat Ciutadana va trobar indicis que apuntaven que a l'establiment - que ja va ser objecte d’una entrada i registre fa un any – s'hi continuava venent substàncies estupefaents, presumptament cocaïna. Els agents van muntar un dispositiu dins del local i van localitzar quatre embolcalls que guardava el propietari, a més de diners en efectiu, fraccionats, i compatibles amb la venda de la substància.
A més, es va donar la circumstància que a la porta de l'establiment hi havia un vehicle estacionat, que pertanyia a l'arrestat, on els agents van localitzar una desena d'embolcalls més. En el dispositiu també hi va participar la Policia Municipal, que va aixecar diverses actes per irregularitats administratives a l'establiment.
El local va quedar finalment precintat cautelarment. El detingut va a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Terrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Pastisseria Erica, robada i destrossada: "És molt injust"
-
Terrassa
La Casa de les Boines, botiga centenària: "El nom el va acabar posant la gent"
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau