La consellera de Territori “fitxa” la gerent de la Societat d’Habitatge de Terrassa
Lídia Guillén deixa l'administració local i s'incorpora a l'equip tècnic de Silvia Paneque
ARA A PORTADA
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
-
Ofensiva per dignificar els carrers a Terrassa: inversió rècord i obres a Arquimedes abans de l'estiu Pilar Màrquez
-
Bon Preu inaugura el seu cinquè supermercat a Terrassa: “Estem estudiant obrir més botigues a la ciutat” Laura Massallé
-
-
Publicat el
26 d’agost de 2024 a
les 18:26
Actualitzat el
26 d’agost de 2024 a les
18:27
Lídia Guillén, la gerent de la Societat Municipal d’Habitatge, deixa el càrrec per incorporar-se a l’equip de la nova consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, que ha fitxat la tècnica terrassenca com a nova Secretaria d’Habitatge.
Guillén fa el salt, d’aquesta manera, de l’administració local a la catalana, coincidint amb la configuració de l’staff tècnic del nou Govern. La notícia del seu nomenament ha transcendit aquest cap de setmana.
Amb la incorporació al nou càrrec, la tècnica egarenca assumeix el repte de donar compliment al compromís del president Salvador Illa de posar l’habitatge en el centre de la seva gestió i d’edificar vora 50.000 habitatges de protecció pública en els sis anys vinents, amb data límit 2030. També fites com la regulació dels pisos turístics i dels lloguers de curta durada.
A Terrassa, amb la marxa de Lídia Guillén queden sobre la taula alguns dels objectius del pla de govern de l’executiu municipal en matèria d’habitatge, com la creació de 500 habitatges públics en el termini de deu anys, és a dir, fins al 2033.
La persona que agafi el seu relleu serà l’encarregada d’entomar el repte a partir d’ara. La marxa de Lídia Guillén ha agafat el govern de la ciutat en període de vacances. Serà a la tornada quan resolgui el nomenament del seu relleu.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La PTP alerta dels endarreriments del Ministeri en la tramitació de l'estació de Can Boada i altres deu projectes clau
-
Terrassa
El PSC porta al ple un paquet de mocions sobre convivència, seguretat viària i punts segurs per a la infància
-
Terrassa
MútuaTerrassa redueix a la meitat la seva petjada de carboni
-
Terrassa
Terrassa, brúixola per al futur talent sanitari: "Estic enamorada de la ciutat i de l'hospital"
-
Terrassa
El PP vol censar l'ADN dels gossos per multar qui no reculli els excrements
-
Terrassa
ERC reclama planificació urgent d’equipaments i una revisió profunda del servei d’autobús