Dos nous senyals a la C-16 per posar fi a la confusió
La mala visibilitat i la deficient senyalització del cartell de la sortida 23 de la C-16 de Terrassa Oest provocava que els conductors no la veiessin i haguessin de pagar peatge
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2024 a
les 17:40
Actualitzat el
04 de setembre de 2024 a les
19:11
S’han escoltat les queixes: la sortida 23 en direcció Terrassa Oest de l’autopista C-16 ja té una nova senyalització. A l’altura del Roc Blanc es poden veure dos nous cartells que esperen acabar amb la indignació i confusió dels conductors, que asseguraven que el senyal no indicava correctament. I és que en aquest punt, amb un cartell situat just a l’inici del carril de sortida, s’informava de dues direccions: d’una banda, que es podia continuar per la C-16, autopista de peatge, o que es podia sortir de la via per agafar la carretera C-58 en direcció a Vacarisses i Manresa. En cap moment es feia referència ni a Terrassa, a Viladecavalls, ni a l’enllaç amb la B-40. Això provocava que els conductors no identifiquessin quina era la direcció correcta i continuessin la ruta per l’autopista C-16 fins a Sanç Vicenç de Castellet.
Per posar fi al problema, al senyal original s’ha afegit un plafó inferior que indica que la sortida 23 compta amb un enllaç a la B-40. A més, s’ha instal·lat un nou cartell 100 metres abans de la sortida en qüestió, que repeteix la indicació dels carrils i afegeix que el ramal porta als conductors en direcció a Viladecavalls i Terrassa. Un cartell més visible i que facilitaria la interpretació per part dels conductors.
Notícies recomenades
-
Terrassa
120 àpats mensuals i 500 quilos de menjar anuals: la contribució del CST al projecte Recooperem
-
Terrassa
Vetlla i plors de vídues abans de tancar els actes del Carnestoltes
-
Terrassa
El xarampió posa en alerta la salut pública: “No és una malaltia de fora”
-
Terrassa
Terrassa refà la proposta de la nova xarxa de busos
-
Terrassa
El contenciós contra el Quart Cinturó entre Terrassa i Castellar es trasllada a l’Audiència Nacional
-
Terrassa
Terrassa vol integrar-se a la Xarxa d’Espais i Parcs Agraris per reforçar la protecció de l’Anella Verda