Un veí "salva" un cotxe d'un incendi de contenidors a Terrassa
Els fets han tingut lloc al carrer de Marinel·lo Bosch
- Un veí "salva" un cotxe d'un incendi de contenidors a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
18 de setembre de 2024 a
les 15:39
L'onada d'incendis en contenidors de residus viscuda en els darrers dies a Terrassa ha prosseguit aquest dimarts. Aquesta vegada, un veí ha atacat el foc per evitar-ne la propagació a un vehicle.
Ha passat a les 23.10 hores al carrer de Marinel·lo Bosch, entre el de Ramón y Cajal i el de Colom. Els serveis d'emergències han estat alertats del foc que sortia d'un contenidor de recollida de resta.
Els bombers han enviat una dotació a la zona. Un veí, no obstant això, ja havia començat l'extinció pel seu compte, amb procediments domèstics. Fent ús d'una mànega, ha controlat les flames per reduir-ne el perill de propagació a un cotxe estacionat a prop de la bateria de recipients. La unitat de Bombers s'ha encarregat d'apagar l'incendi totalment.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat