La pluja acumulada deixa més de 67,9 mm a Terrassa
El Vallès Occidental és una de les comarques on més ha plogut, segons el recull de dades de les estacions compartit pel Meteocat.
- La pluja acumulada deixa més de 67,9 mm a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2024 a les 15:37
La pluja acumulada des de dimecres i fins a les 10 hores d'aquest dijous ha deixat 67,9 mm a Terrassa. A Sabadell han caigut 60,9 a Sabadell. El Vallès Occidental és una de les comarques on més ha plogut, segons el recull de dades de les estacions compartit pel Meteocat.
També ha plogut amb força a Olost (Lluçanès) i Canaletes (Alt Penedès), amb 56,4 mm i 52 mm, respectivament. Altres punts on s'han acumulat entre 40 i 50 mm són punts d'Osona, l'Anoia, la Garrotxa, el Maresme, l'Alt Penedès, el Vallès Oriental o la Conca de Barberà. El Meteocat destaca que les pluges de les últimes hores han estat abundants (més de 20 mm) a la majoria de comarques, llevat de les de l'extrem sud.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns
-
Terrassa
Cerclemón lliura dues grans caixes plenes de joguines a la campanya de la Creu Roja
-
Terrassa
Terrassa surt a buscar l’Home dels Nassos en el darrer dia de l’any
-
Terrassa
Preus: què s’encareix i què no el 2026?
-
Terrassa
Tot a punt per a la Grossa de Cap d’Any: horaris i premis
-
Terrassa
La plaça del Rector Homs torna a ser l’escenari de la revetlla