Fira del Bolet a Sant Pere: hi ha vida més enllà dels rovellons
Laura Bellostas, del TecaVins, ens fa un recorregut sobre algunes receptes de tardor i com cuinar-les

- Fira del Bolet a Sant Pere: hi ha vida més enllà dels rovellons
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2024 a les 18:26
Actualitzat el 09 de novembre de 2024 a les 21:44
La tardor de 2024 serà recordada per la bona collita de bolets, gràcies a les pluges que han trencat 3 anys consecutius de sequera. En plena temporada boletaire, el barri de Sant Pere acull aquest dissabte la XVIII Fira del Bolet, que aplegarà desenes de parades al Mercat del Triomf i el carrer Ample.
Així que aquest dissabte no cal fer excursió fora de la ciutat ni jugar a cercar el tresor: És possible aconseguir-ne de forma senzilla. Els passejants poden visitar les diferents parades de carrer, així com a l’interior del Mercat.
Hi poden també aprendre sobre fongs i receptes del sector de l’hostaleria, tot gaudint de cercaviles i batucades. Si bé la fira dura de 9 a 17 hores, el gruix d’activitats i xerrades és al matí.
Ara bé, també caldrà que els cuinis a casa. Quins són els bolets més deliciosos? I com els fem? Consultem una veu experta:
Notícies recomenades
-
Terrassa Illa considera la B-40 un projecte estratègic
-
Terrassa El PP demana auditories externes a la contractació pública de l'Ajuntament
-
Terrassa Engega l’última fase de les obres d'asfaltatge al carrer Cadis
-
Terrassa Els veïns d'Arquimedes: “El projecte previst és bonic, però no resol el problema de fons”
-
Terrassa “El que no voldria amb aquest orgull és adormir-me. Queda feina per fer”
-
Terrassa Així serà el carrer d'Arquimedes: "Un eix verd i pacificat"