TMESA aplica canvis als horaris dels autobusos
Terrassa
Els canvis s’aplicaran a partir del proper dilluns, 11 de novembre, i incrementarà la freqüència a diverses parades
- Tallers per reaprofitar aliments a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Crida a Terrassa per recollir ajuda humanitària pels afectats dels terratrèmols de Veneçuela Aketza Martín
-
Terrassa El ple avala el complex residencial i l'eix de vianants a les naus de la carretera de Montcada Pilar Màrquez
-
Diners La Generalitat reconeix la trajectòria de més de 150 anys de Pont, Aurell y Armengol Laura Massallé
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa L’estratègia de Terrassa contra el "botellot" a la Festa Major: avisos de multa de 3.000 euros als comerços que venguin alcohol a la nit Joan Muñoz
Publicat el
08 de novembre de 2024 a
les 16:22
Actualitzat el
08 de novembre de 2024 a les
16:27
A partir del proper dilluns 11 de novembre, el servei d’autobusos urbans Transports Municipals d’EGARA (TMESA) aplicarà canvis a la línia L1, amb l'objectiu de millorar la freqüència de pas a parades com l’Escola d’Hostaleria i la Residència Mossèn Homs.
"Volem prioritzar el transport públic i per aconseguir-ho, cal que cada vegada sigui més eficient i es doni resposta a les necessitats de la ciutadania", ha explicat el tinent d’alcalde de Territori i regidor de Mobilitat, Xavier Cardona; que també ha afegit que TMESA "reajustarà franges horàries a les línies L12 i L18 Flex, donant així resposta a diverses demandes que ens ha fet arribar la ciutadania".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg”
-
Terrassa
Minut de silenci a Terrassa pels terratrèmols de Veneçuela
-
Terrassa
Més recursos de neteja, recollida selectiva i seguretat per afrontar la Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Guia de mobilitat per a la Festa Major de Terrassa: talls de trànsit i serveis especials de transport
-
Terrassa
VÍDEO | La parella de Terrassa que s'ha fet viral al xou de Quim Masferrer: “Quin culet més ‘respingón’”
-
Terrassa
Tanca la popular botiga Què vols regalar després de 19 anys a Ca n'Aurell: "S'ha complert una etapa"