Alarma de fuita de gas en un local del Centre de Terrassa
Operatiu dels bombers al carrer del Nord
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
14 de novembre de 2024 a
les 18:57
Alarma de fuita de gas en un local del Centre de Terrassa. Tres dotacions de Bombers de la Generalitat han treballat aquest dijous en la revisió d'un edifici després de rebre una alerta per una possible fuita de gas. En principi, no s'ha detectat cap fuga.
La comunicació ha arribat als serveis d'emergències a les 11.22 hores des del carrer del Nord. S'havia detectat una forta olor, similar a la del gas, entre la plaça de l'Estació del Nord i el carrer de Montserrat.
El cos de Bombers de la Generalitat ha enviat a la zona tres dotacions, que han realitzat les preceptives inspeccions amb un aparell explosímetre. En principi, les lectures han estat negatives i l'actuació ha durat una mitja hora. La intervenció ha passat per falsa alarma.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal