Per dur a terme aquesta operació de cobertura de telefonia s'ha de modificar el contracte de serveis de la xarxa sense fils, adjudicat a una empresa especialitzada al desembre del 2019Ara, un cop prorrogat el servei fins el 14 d'abril del 2025 (ja es prepara la nova licitació), ha sorgit la necessitat de tornar a amplificar la xarxa, i per a aquesta actuació cal aprovar una nova modificació de serveis. El ple municipal de novembre donarà suport al canvi, segons va quedar clar aquest dimarts en la reunió ordinària de la comissió informativa de Serveis Generals i Govern Obert.
Més punts wifi a edificis municipals de Terrassa
Terrassa
L'ampliació consistirà en vuit punts al Conservatori i quatre a l'escola La Llar
- Més punts wifi a edificis municipals de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
20 de novembre de 2024 a
les 13:39
L'Ajuntament de Terrassa instal·larà més punts de cobertura wifi a dos edificis municipals: el Conservatori de música i l'escola La Llar. En total, l'ampliació es materialitzarà en vuit punts en el primer equipament i quatre en el segon.
Per dur a terme aquesta operació de cobertura de telefonia s'ha de modificar el contracte de serveis de la xarxa sense fils, adjudicat a una empresa especialitzada al desembre del 2019. A l'abril del 2020 es va iniciar el contracte, que després s'ha alterat dues vegades per a sengles ampliacions de cobertura, una a l'octubre del 2023 i una segona, al febrer del 2024.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores
-
Terrassa
La mobilitat ferroviària es recupera progressivament després del temporal
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa