Talls als carrers de Sant Francesc i de la Rutlla, a Terrassa
Les restriccions, per obres, s'aplicaran entre aquest dimecres i aquest divendres
- Ballart anuncia més de 400 habitatges públics de lloguer assequible aquest mandat
ARA A PORTADA
-
Escoles amb mig segle d'història: "Captar l'atenció dels alumnes cada cop és més difícil" Joan Muñoz
-
Guillo Rist s'acomiada d'OT: "Espero que m'obri portes noves, també en l’audiovisual” Laura Massallé
-
-
Marià Gàllego, nou president del Consorci Sanitari de Terrassa: "És un repte que afronto amb il·lusió" Redacció
-
Publicat el 26 de novembre de 2024 a les 14:05
El carrer de Sant Francesc i el de la Rutlla, a Terrassa, romandran tallats al trànsit per obres entre aquest dimecres i aquest divendres.
L’Ajuntament repararà part del paviment del carrer de Sant Francesc aquest dimecres. Les obres municipals per a la millora de l’asfaltat es coordinaran amb la instal·lació de clavegueram d'una obra privada, "amb l'objectiu de reduir l’impacte en el trànsit".
Així, aquest dimecres, 27 de novembre de 9.30 fins les 20 hores, el consistori executarà els treballs de reparació del paviment del carrer de Sant Francesc. Aquestes obres "donen continuïtat a la millora de l’asfaltat de la ciutat, i tenen com a finalitat el reforç i la conservació del paviment", diu el govern municipal. D'una banda, l'actuació s’executarà en el tram de la cruïlla del carrer de l’Era amb el carrer de Sant Francesc, i de l’altra, en el tram del mateix carrer de Sant Francesc.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Eco-Equip reforça la recollida per festes de Nadal
-
Terrassa
Reforç a la BCT i a la UPC pel període d’exàmens
-
Terrassa
Intensifiquen el bloqueig de passos per la pesta porcina: "Estem fent prospeccions amb helicòpter i drons"
-
Terrassa
L'ús de la mascareta tornarà a ser obligatori als centres sanitaris
-
Terrassa
Bon inici de la campanya de vals descompte a Terrassa: "Ha vingut gent cada dia"
-
Terrassa
Terrassa ja no es casa: la ciutat guanya 6.000 solters joves i adults en els últims quatre anys