Jornada sobre la Malaltia Renal Crònica a Terrassa
Terrassa
La comissió organitzadora està integrada per professionals de Mútua i del CST
- Un nou pàrquing per al portal de Sant Roc
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2024 a
les 13:24
Aquest divendres, 29 de novembre, l’Edifici Docent de MútuaTerrassa acollirà la cinquena Jornada d’Actualització en Atenció Primària i Nefrologia organitzada per la Comissió de Malaltia Renal Crònica del Vallès Occidental. Aquest organisme està integrat per professionals del Consorci Sanitari de Terrassa (CST) i de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT). La trobada preveu aplegar uns 80 assistents.
La comissió treballa des de l’any 2006 amb el propòsit de promoure el diagnòstic precoç i la prevenció d’aquesta malaltia en l’àmbit assistencial de l’Atenció Primària. La jornada s’esdevé amb una periodicitat bianual i la passada edició -celebrada a finals d’octubre del 2022- va tenir lloc a la sala d’actes Joan Costa Roma del Consorci Sanitari de Terrassa.
Enguany, la inauguració -prevista per les 9.30 hores- anirà a càrrec de la doctora Teresa Clanchet, directora Assistencial de l’Àmbit Ambulatori de FAMT; la doctora Montserrat Ureña, directora d’Atenció Primària del CST, i el doctor Manuel Ramírez de Arellano, cap del servei de Nefrologia de l’Hospital Universitari de Terrassa-CST.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La plaça que ha vist cremar més de 60 bèsties, en fotos
-
Terrassa
Els Serveis Socials redueixen de 63 a 15 dies l’espera per a una primera visita
-
Terrassa
Nou persones denunciades per fer "botellot" a Terrassa: "El descans del veïnat i la convivència s’han de respectar"
-
Terrassa
Els sabors de proximitat omplen el Vapor de Prodis
-
Terrassa
Es descobreixen els detalls del comiat de Marc Ribas al "Joc de Cartes": "Sap que el programa queda en bones mans"
-
Terrassa
Un famós influencer firma pel Club Natació Terrassa: “Us agradaria una sèrie de la meva temporada?”