Una ferida i destrosses en un fanal en un accident a Terrassa
Topada al carrer del Gasòmetre
- Pla d'emergència a Terrassa per fred intens
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
Publicat el
13 de gener de 2025 a
les 17:31
Una conductora ferida i un fanal amb destrosses. Aquest és el resultat d'un accident de trànsit que ha tingut lloc aquest dilluns a Terrassa.
L'accident, una col·lisió entre dos vehicles, s'ha produït al carrer del Gasòmetre, al barri del Segle XX.
Els serveis d'emergències han estat alertats a les 15.01 hores. La topada ha tingut lloc en el tram comprès entre el carrer de Joan Monpeó i el de Vinyals.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris