El detingut és un jove de 29 anys. Està acusat de ser el presumpte autor d'un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) i d'un delicte de conducció temerària.El conductor, en adonar-se de la presència policial, va fer cas omís de les ordres dels agents i es va escapolir a gran velocitat en direcció a Terrassa. En la seva fugida, va circular temeràriament i va fer sortir de la via a diferents vehicles, posant en risc la resta d’usuaris.
Enxampat quan transportava 3,6 quilos de cabdells de marihuana
El sospitós va fugir de manera temerària en un vehicle que després va abandonar

- Enxampat quan transportava 3,6 quilos de cabdells de marihuana
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2025 a les 13:56
Actualitzat el 29 de gener de 2025 a les 16:23
Els Mossos d’Esquadra han detingut a Terrassa un home que transportava 3,6 quilograms de cabdells de marihuana. La detenció es va dur a terme després d'una persecució policial. Els agents van aconseguir detenir el sospitós quan, després de fugir temeràriament i posar en risc la resta d’usuaris de la via, va abandonar el vehicle a Can Jofresa i va intentar fugir del lloc corrents.
El detingut és un jove de 29 anys. Està acusat de ser el presumpte autor d'un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) i d'un delicte de conducció temerària.
Els fets van succeir el mateix dia, cap a les 15 hores, quan una dotació policial va observar un vehicle, amb un únic ocupant, que circulava pel municipi de Martorell i va aixecar les sospites dels agents.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana