Alerta: coneixes la nova estafa al supermercat?
Si has guanyat un sorteig o reps promocions sospitoses, compte
- Alerta: coneixes la nova estafa al supermercat?
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2025 a les 16:17
La policia s'ha fet ressò d'un nou frau conegut com l'"estafa del supermercat", i n'està començant a advertir a la ciutadania. Un frau que, segons la Guàrdia Civil, consisteix a fer-se passar per un popular supermercat per així demanar i tenir accés a les dades personals i bancàries dels usuaris. El que seria una suplantació d'identitat en tota regla.
Els estafadors es posen en contacte amb els clients sota el nom d'un supermercat, i amb missatges cridaners, anuncien promocions, sortejos i altres enganys. Els compradors que són estafats, cedeixen informació important perquè els estafadors, doncs, els en suplantin la seva identitat.
La policia ja n'està al cas i ha començat a difondre alertes, com fa habitualment, a través de les xarxes socials. A més a més, aquest cos apunta diverses pistes per identificar i enxampar aquesta estafa: poden ser missatges mal escrits, amb faltes d'ortografia, i els enllaços que adjunten no acostumen a tenir el format oficial ni habitual.
Per això, com sol ser habitual en aquests casos, es recomana no donar mai les dades bancàries. És molt probables que buidin el compte bancari en cas d'accedir-hi, fent transferències a l'estranger.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura