El servei dels trens de les línies S1 i S2 de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) s'ha normalitzat aquest dilluns a les 8.30 hores, després que des de bon matí els combois circulessin amb una freqüència de pas alterada per una avaria a les instal·lacions.
En concret, circulava un tren cada 10 minuts entre Terrassa/Sabadell i Sant Cugat del Vallès; i un cada cinc minuts entre Sant Cugat i Plaça Catalunya. A les 8.30 hores, FGC ha comunicat que els trens recuperaven la freqüència de pas habitual.Els trens d'FGC recuperen la freqüència de pas després d'una avaria
Hi ha hagut una avaria a les instal·lacions
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dilluns 24 de febrer del 2025
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2025 a
les 07:55
Actualitzat el
24 de febrer de 2025 a les
11:01
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
L’edifici que ha modificat per sempre l’“skyline” de Terrassa
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Noves tasques de conservació al mural de Netol
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu