Veïns confinats i un ferit en un incendi a Terrassa
Foc en un edifici al barri del Segle XX
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dilluns 24 de febrer del 2025
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2025 a
les 11:53
Una persona atesa i diversos veïns confinats en els seus domicilis. Aquest és el resultat d'un incendi que ha generat alarma aquest diumenge en un edifici d'habitatges de Terrassa. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de les indagacions.
Les primeres alertes van arribar al sistema 112 a les 17.56 hores. Sortia fum d'uns baixos al carrer del Doctor Torras i Bages, al barri del Segle XX.
El cos de Bombers de la Generalitat va comissionar-hi sis dotacions en la primera resposta a l'emergència. En la zona es van presentar també unitats del SEM, de la Policia Municipal i dels Mossos d'Esquadra.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
L’edifici que ha modificat per sempre l’“skyline” de Terrassa
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Noves tasques de conservació al mural de Netol
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu