Alteren la senyalització per desviar el trànsit de Galileu
Es desconeix el responsable de la infracció, que té com a objectiu reduir l’afluència de cotxes al carrer Galileu, una reivindicació veïnal que fa anys que perdura
- Alteren la senyalització per desviar el trànsit de Galileu
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2025 a les 19:50
El senyal de trànsit de l’encreuament entre el carrer del Pare Llaurador i de Galileu ha estat modificat. Concretament, a sobre de la fletxa que indica als conductors que cal girar a l’esquerra (cap al carrer de Galileu) per dirigir-se a la C-58, la C-16 i la N-150a, algú hi ha enganxat un paper amb una fletxa que indica, erròniament, que s’ha de continuar en la mateixa direcció per arribar a les autopistes.
Es desconeix el responsable d’aquesta infracció, que, segons l’Ordenança municipal de mobilitat, és “molt greu”. Així, l’ordenança estableix com a prohibida “la col·locació de tendals, cartells, publicitat, instal·lacions i elements en general que enlluernin, que impedeixin o limitin la normal visibilitat dels senyals de trànsit, que distreguin l’atenció o que limitin l’accessibilitat”.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Gremi de la Construcció dona 3.000 euros per donar suport a famílies amb infants hospitalitzats amb TEA
-
Terrassa
Pacte de seguretat sense una gran majoria
-
Terrassa
La TAS impulsa la cultura de l’avaluació per posar en valor l’impacte real del tercer sector
-
Terrassa
Una exposició participativa revisa el paper de les migracions en la història de Terrassa
-
Terrassa
POUM, creixement equilibrat i mobilitat: La demanda de les entitats al debat de la ciutat
-
Terrassa
Millores tècniques als teatres municipals de Terrassa