Xerrades telemàtiques a Terrassa per a famílies d'escolars
Terrassa
Tractaran temes com l'assetjament o el límits a les xarxes socials
- Xerrades telemàtiques a Terrassa per a famílies d'escolars
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2025 a
les 16:22
Actualitzat el
25 de febrer de 2025 a les
16:23
L’Ajuntament de Terrassa ofereix un programa de xerrades per proporcionar eines educatives a les famílies. El cicle del 2025 proposa sis sessions de diversos temes d’interès per a mares i pares, amb format telemàtic.
El programa, realitzat a través dels serveis d’Educació, ofereix, un any més, de sis xerrades, planificades entre els dies 5 de març i 8 d’abril. L’objectiu d’aquest cicle és "proporcionar a les famílies amb fills i filles en edat escolar eines de creixement personal i de promoció de les habilitats educatives a l'entorn familiar", diu el consistori.
Com en les darreres edicions, el cicle manté un format telemàtic per tal de facilitar la participació. Tot i que els temes del cicle van canviant segons l'edició, s’aborden els temes que el servei ha detectat com els que preocupen més a mares i pares: l'adolescència i els seus canvis, l'ús de les noves tecnologies, les relacions familiars i socials o la salut emocional. Per això, es compta amb especialistes en cada una de les temàtiques abordades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa