- Nova àrea exprés d'aparcament a l'Abat Marcet
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2025 a les 19:03
Actualitzat el 06 de març de 2025 a les 19:28
L’Ajuntament de Terrassa ha incorporat una nova àrea exprés d’estacionament a l’avinguda Abat Marcet, entre la plaça de l’Aigua i el carrer del Doctor Cistaré. L’àrea, que compta amb una desena de places, té l’objectiu de facilitar l’accés al comerç, amb un temps d’estacionament limitat. Els usuaris han de deixar en un lloc visible del vehicle un document que consigni l’hora en què s’ha aparcat. Es pot fer amb una anotació a mà en un paper o amb un disc horari (el de l’ajuntament o un altre).
Aquesta mesura és fruit del consens de l’Ajuntament amb l’associació de veïns del barri del Poble Nou-Zona Esportiva i es deriva de la visita del tinent d’alcalde Xavier Cardona als comerços d’aquest tram, que van demanar, a través de l’associació veïnal, incorporar aquest tipus d’aparcament. L’Ajuntament detalla que pròximament “es farà arribar els rellotges discos de zona exprés per promocionar-ho als clients”.
Abans de donar el seu vistiplau, l’associació de veïns la va valorar i considerar. En aquest sentit, el president de l’associació, Cesáreo Avellaneda, celebra la mesura, que “pot ser beneficiosa per al comerç de la zona i no implica un espai gaire gros com perquè hi hagi queixes”, diu.
No obstant això, el veí del mateix barri Gonzalo Díaz assegura que no se’ls va informar i que, aquest dilluns, s’ho van trobar “per sorpresa”. “És exagerat el nombre de places que hi han posat; és una zona que no està gens tensionada”, lamenta.
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC vol tancar la bretxa digital als vals de comerç
-
Terrassa
Mercats d’hivern a Meraki i a l’Ateneu Candela
-
Terrassa
El Partit Popular demana millorar la gestió dels vehicles abandonats
-
Terrassa
ICATER reconeix Rafael Gázquez i la Fundació Educativa de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa, sota avís preventiu per contaminació per partícules en suspensió
-
Terrassa
El Gremi de la Construcció dona 3.000 euros per donar suport a famílies amb infants hospitalitzats amb TEA