Acte institucional del 8M a Terrassa
Terrassa
L'esdeveniment, amb Magdalena Piñeyro, s'ha celebrat a l'Auditori
- Acte institucional del 8M a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2025 a
les 20:04
“El meu cos no necessita aprovació: prou violència estètica!”. Aquest és el lema de la campanya per celebrar enguany el Dia Internacional de les Dones a Terrassa, una commemoració que aquest dijous ha tingut el seu acte institucional a l’Auditori Municipal.
L’acte ha inclòs el lliurament de premis del concurs de cartells del 8 de març, en el que participa l’alumnat de l’Escola Municipal d’Art i Disseny. El vestíbul de l’Auditori ha acollit l’exposició de totes les propostes artístiques presentades per l’alumnat del centre.
Magdalena Piñeyro Bruschi, agent d’igualtat, experta en diversitat corporal i activista contra la grassofòbia i violència estètica, ha estat l’encarregada del monòleg central de l’acte. La campanya compta amb el suport explícit de la waterpolista Paula Leitón, que va acudir a la presentació del programa d’activitats celebrada a l’Ajuntament el 27 de febrer.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
VÍDEO | Una escena gravada a Terrassa es fa viral i reobre el debat sobre el racisme: "Ves al teu país"
-
Terrassa
FOTOS | Passió per la gastronomia
-
Terrassa
Terrassa elaborarà un nou pla d’actuació en l’àmbit de la discapacitat
-
Terrassa
Alerta pel temporal: la pluja i el vent guanyaran força en les pròximes hores
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa reprenen la temporada amb castells de vuit a Lloret de Mar
-
Terrassa
Manel Espinosa: "Busquem els últims afectats pel Càrtel de Cotxes: el temps s’acaba"