Es tracta de la segona convocatòria que s’impulsa des del consistori per fomentar la implementació de mesures d’accessibilitat universal al municipi amb l’objectiu de facilitar el compliment de la normativa legal vigent en matèria d’accessibilitatPer a la regidora de Capacitats Diverses i Accessibilitat, Meritxell Lluís, aquesta nova convocatòria de subvencions "demostra el compromís de l’equip de govern per avançar cap a una ciutat lliure de barreres i apropar les polítiques d’accessibilitat a tota la ciutadania". La regidora ha afegit que "aquestes accions han de facilitar la implementació de millores, tant a l’àmbit privat com en l’associatiu, perquè la prioritat és assolir la igualtat de drets de totes les persones i construir una societat més inclusiva".
Ajudes per a reformes d'accessibilitat a edificis de Terrassa
Terrassa
Les subvencions van destinades a comunitats d'habitatges i locals estables d'entitats
- De noms populars i dels mals de la pluja
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2025 a
les 16:41
L'Ajuntament de Terrassa ha obert una nova convocatòria de subvencions per a la millora de l’accessibilitat universal a comunitats d'habitatge i locals estables d'entitats Les sol·licituds es podran presentar a través de la seu electrònica a partir del 10 de març i fins el 3 d’octubre.
La convocatòria, oberta a través de l’oficina per a la promoció de l'accessibilitat, és en règim de concurrència pública no competitiva per la millora de l'accessibilitat universal a comunitats d’habitatges i a locals estables d'entitats sense afany de lucre. El període de sol·licituds restarà obert des del proper 10 de març fins esgotar el crèdit pressupostari o, com a màxim, el 3 d’octubre de 2025.
Es tracta de la segona convocatòria que s’impulsa des del consistori per fomentar la implementació de mesures d’accessibilitat universal al municipi amb l’objectiu de facilitar el compliment de la normativa legal vigent en matèria d’accessibilitat.
En aquest cas, les convocatòries "s’adrecen a la realització d'actuacions de millora de l'accessibilitat física, sensorial i cognitiva per espais comuns i accés, en el cas de les comunitats d'habitatge i dels locals d'entitats sense afany de lucre", diu el govern municipal.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa