Contracte per mantenir més de 100 ascensors municipals a Terrassa
L'Ajuntament treu a concurs la conservació d'elevadors per 302.651 euros
- “Falten places cobertes per fer-hi actes quan plou”
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2025 a les 19:44
L’Ajuntament de Terrassa té 104 ascensors i elevadors. Almenys aquesta és la quantitat de màquines referenciades en el procés emprès per l’administració municipal per tal d’encarregar la conservació i manteniment d’aparells durant el que resta d’enguany i el 2026 i part del 2027. La relació inclou maquinària d’edificis d’oficines i centres cívics, però també biblioteques, escoles, la zona esportiva municipal de Can Jofresa, el Recinte Firal, mercats i aparells exteriors d’ús públic, com els del parc de Vallparadís.
La licitació d’aquest contracte de serveis, tant de l’Ajuntament com de la Societat Municipal Foment de Terrassa, parteix d’un pressupost base de 302.651,25 euros i el termini de presentació d’ofertes expirarà el 22 d’abril. L’informe sobre la necessitat i idoneïtat de la contractació contempla les reparaciones correctives ajustades a una tarifa. Per descomptat, són els ascensors ubicats en zones exteriores, d’ús general, com els situats al parc de vallparadís els que estan sotmesos a més vicissituds.
El mateix informe indica que és obligació del contractista substituir o reparar amb peces de qualitat idèntica (o superior) “els desperfectes o trencament d’elements de l’edificació o en la part d’espai públic que s‘ocupa”. Les reparacions excloses del manteniment correctiu que s‘han de facturar a banda hauran de comptar amb el vistiplau tècnic de l’Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Terrassa
FP Dual: la guia revela per què el creixement del 50 % de l'FP està transformant la gestió dels centres
-
Terrassa
Aquesta és la història de la farmàcia terrassenca que fa 70 anys
-
Terrassa
La Policia Municipal de Terrassa amplia la seva flota amb dos nous vehicles
-
Terrassa
Un accident de trànsit deixa un cotxe bolcat i una imatge insòlita a Can Palet
-
Terrassa
Tecnologia pionera per fer una gestió més sostenible del parc natural de Sant Llorenç
-
Terrassa
El tercer premi de Nadal esquitxa Sant Pere Nord: “És una alegria per a un barri obrer”