Terrassa prepara una caminada solidària
Terrassa
Es tracta de la Magic Line, que se celebrarà el proper 6 d'abril
- Terrassa prepara una caminada solidària
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2025 a
les 14:03
La Magic Line comença a caminar a Terrassa. Aquesta caminada solidària recaptarà fons per a projectes de l'Hospital Sant Joan de Déu.
L'Ajuntament de Terrassa ha acollit aquest dilluns la presentació de l'esdeveniment en un acte que ha comptat amb la presència de l'alcalde, Jordi Ballart; les representants de l'Associació Les Fonts Vibra, Sara Ángeles i Marta Bermúdez; i el representant de l'Obra Social de Sant Joan de Déu, Enric Gorin.
La Magig Line arriba a la 3a edició. Es tracta d'una caminada solidària que té per objectiu recaptar fons per als projectes socials i sanitaris de l'Hospital Sant Joan de Déu que pretenen millorar la vida de les persones en situació de vulnerabilitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern espera un inici de curs amb “normalitat”
-
Terrassa
Òscar Andreu, comunicador terrassenc: “Fins als 18 anys estava convençut que el català se l’havia inventat la meva mare”
-
Terrassa
FOTOS | Alp, Cambrils, Sòria i Almuñécar
-
Terrassa
Tallat el passeig del Vint-i-dos de Juliol per obres al clavegueram
-
Terrassa
Rescaten un escurçó ibèric atrapat en un avenc entre Terrassa i Matadepera
-
Terrassa
Nebulitzadors i més reixes de ventilació: El CAAD posa mitjans per controlar la temperatura a l'estiu