L’Ajuntament de Terrassa ha convocat la ciutadania a una concentració institucional per al proper dilluns, 29 de juny, a les 12 hores, a les portes de l'edifici consistorial, al Raval de Montserrat. L'acte consistirà en un minut de silenci com a mostra de condol als familiars de les víctimes i de solidaritat amb les persones i institucions dels territoris afectats pels dos greus terratrèmols registrats a Veneçuela la matinada del passat 25 de juny.
Fins al moment, el balanç provisional dels dos sismes ascendeix a 589 víctimes mortals i prop de 3.000 persones ferides. Amb aquesta convocatòria, el municipi vol manifestar el seu suport públic davant la tragèdia humanitària.