Tiroteig a Terrassa: ferit un menor de 15 anys

L'agressió amb arma de foc ha tingut lloc a la Cogullada

  • Dotació dels Mossos d'Esquadra a Terrassa -
Publicat el 24 de juny de 2025 a les 12:57

Un menor de 15 anys ha resultat ferit per un tret amb arma de foc aquest dilluns a la nit a Terrassa.

Els Mossos d'Esquadra investiguen l'agressió, perpetrada al carrer de Linné, a la Cogullada, a la via pública. Passaven uns minuts de les 23 hores quan un avís als serveis d'emergències trencava la tònica d'una nit de revetlla protagonitzada per incendis en contenidors o matolls. Un noi havia estat atacat a la Cogullada. Algú li havia disparat amb arma de foc.

Els autors de l'agressió havien fugit. Agents dels Mossos d'Esquadra es van desplaçar al carrer de Linné i van comprovar els fets. Van arribar ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

La seva vida no corre perill

El ferit, un menor de 15 anys, va ser atès per personal sanitari i després traslladat a un hospital. Fonts policials han apuntat que la vida del noi no corria perill, almenys en els primers moments.

La investigació la duen a terme agents especialitzats de l'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Metropolitana Nord dels Mossos d'Esquadra, que han inspeccionat la zona i han parlat amb testimonis per conèixer el mòbil de l'atac i identificar-ne els autors. Segurament es tracta de dues persones.