El lunes por la tarde se registró un accidente mortal en el punto kilométrico 1,2 de la B-150, a la altura de Castellbisbal. El Servei Català de Trànsit informa que por causas que aún se están investigando, hacia las seite y media de la tarde se produjo una colisión frontal entre una motocicleta y un camión.
Hasta el lugar del accidente se desplazaron cuatro patrullas de Mossos d'Esquadra y dos unidades del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
El conductor y único ocupante del vehículo de dos ruedas, un hombre de 63 años vecino de Castellbisbal, murió. El chófer del otro vehículo resultó ileso.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2017 a
les 12:08
Notícies recomenades
-
Comarca
Onada d’actes vandàlics a Castellbisbal
-
Comarca
El Govern aporta 400.000 euros per crear un viver d’entitats culturals a Vacarisses
-
Comarca
Inversió per ordenar l’aparcament d’FGC a Valldoreix
-
Comarca
Acaben els treballs de restauració de l'arc del Pont del Diable entre Castellbisbal i Martorell
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix