Los Mossos d'Esquadra detuvieron en la madrugada de ayer domingo a un hombre como presunto autor de un tiroteo en Sabadell, en el que otro individuo resultó herido de gravedad. El tiroteo se produjo en torno a las nueve de la noche del sábado en la plaza Picasso, en el barrio de Campoamor, donde un hombre de nacionalidad dominicana resultó herido de gravedad por arma de fuego en el cuello y tuvo que ser trasladado al hospital Parc Taulí de la localidad.
Tras el tiroteo, el presunto autor de los hechos se dio a la fuga en un vehículo, A la una de la madrugada del domingo, los Mossos detuvieron al principal sospechoso, un hombre también de nacionalidad dominicana. Los Mossos d'Esquadra han abierto una investigación para esclarecer las causas del suceso y no descartan más detenciones.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | Castells i falles als carrers de Terrassa per l'inici de la XXXII Diada Emili Miró Lluís Clotet
-
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
Publicat el
25 de febrer de 2019 a
les 16:15
Notícies recomenades
-
Comarca
Insatisfacció a Rellinars pel servei de recollida de residus porta a porta
-
Comarca
Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat
-
Comarca
Tercera edició de les targetes rasca i guanya a Vacarisses
-
Comarca
Neix una nova associació veïnal a Rellinars
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits