ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2019 a
les 19:47
Explosió a una casa okupa al terme de Rubí. L'explosió es va produir ahir a la tarda a un edifici situat al carrer del Pedraforca, molt a prop de la C-243-c, la carretera de Martorell, al sector de Castellnou. Els bombers, que van desplaçar quatre dotacions, van rebre l'avís a les 3.37 de la tarda. Algú informava que havien rebentat finestres en una casa i s'havia declarat un incendi. No consta que hi hagi ferits. Els bombers tenien controlat l'incendi uns vint minuts després de l'avís. Segons les primeres informacions, l'explosió ha pogut ser de butà.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès