El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, ha anunciat que el Consell de Ministres aprovarà un decret de seguretat digital per frenar els intents de l'independentisme d'estendre el que es coneix com la "república digital" catalana.
En una entrevista a Onda Cero, Sánchez ha explicat que l'independentisme ha sofert ja les "conseqüències de la fortalesa de l'Estat democràtic", però ha insistit a buscar "reductes" on hi hagi "llacunes legals".
D'aquí la decisió d'aprovar el reial decret llei que, segons ha explicat, servirà perquè l'Estat garanteixi la seguretat digital i obligarà a què tots els servidors d'internet emprats per les diferents administracions d'Espanya -inclosa la Generalitat- estiguin localitzats a la Unió Europea i no en paradisos digitals.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’octubre de 2019 a
les 10:35
Notícies recomenades
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès
-
Comarca
El tapís abstracte pioner a Espanya s’exhibeix a Sant Cugat aquest estiu
-
Comarca
Rubí cancel·la el concert de Beret després de la seva detenció per una presumpta agressió sexual
-
Comarca
Desafien el tancament de Collserola per la pesta porcina