El president del Govern central, Pedro Sánchez, i el de la Generalitat, Quim Torra, van mantenir ahir una conversa telefònica d'uns 7 minuts de durada en la qual es van emplaçar a mantenir una reunió entre tots dos després que s'hagi constituït l'Executiu central.
Segons fonts de la Generalitat, la trucada, la primera des que Sánchez va revalidar el càrrec de president, va tenir lloc cap a les 9.30 hores, va durar 7 minuts i va transcorre en un to cordial.
Torra vol que aquesta reunió serveixi per encarrilar la taula de negociació entre governs que van pactar PSOE i ERC de cara a la investidura.
Sánchez ha traslladat a Torra que vol recomençar i reprendre el diàleg, i també la seva "voluntat sincera" d'intentar arreglar el conflicte polític a Catalunya, segons fonts de Moncloa.
Durant la conversa no s'ha concretat si la reunió de presidents, encara sense data, serà a Barcelona o a Madrid.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2020 a les 11:24
Notícies recomenades
-
Comarca Ajornades les obres als carrers de Santa Maria i Xerric, a Sant Cugat
-
Comarca Infants sahrauís faran vacances a Rubí
-
Comarca Èxit del projecte per lluitar contra la bretxa generacional a Viladecavalls
-
Comarca Injecció econòmica per reforçar el túnel ferroviari de Rubí
-
Comarca Alberto García-Alix i Vanessa Winship, al Festival La Nuu 2025
-
Comarca Torna la competició entre Ullas i Trells