El conseller d'Acció Exterior de la Generalitat, Alfred Bosch, ha cessat un alt càrrec del seu departament que va ser investigat per "actituds masclistes i sexistes" en l'exercici de les seves funcions, mentre ERC l'ha suspès cautelarment de militància i dels seus càrrecs interns.
Segons va avançar ahir el diari Ara, l'alt càrrec destituït és Carles Garcias Hernández, que va ser cap de gabinet del conseller Bosch, el cessament del qual es va produir el passat 24 de gener per un cas continuat d'assetjament sexual a diverses treballadores del departament, encara que fins ara no s'havien revelat els motius.
Després de la publicació de la notícia, el Departament d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència i ERC han emès dos comunicats en què exposen les seves actuacions davant les denúncies per aquests fets.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 10:57
Notícies recomenades
-
Comarca
La 2a Setmana del Català, a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses tindrà un nou mercat setmanal
-
Comarca
Presència local a la Fira de la Cervesa Artesana
-
Comarca
El Tour no passarà per Collserola per la PPA
-
Comarca
El PACMA pregunta si les tanques contra senglars afecten altres animals
-
Comarca
Una nova passarel·la a la riera de Rubí