El Govern d'Andorra ha aprovat un decret que limita la venda de tabac i begudes alcohòliques només per a andorrans i residents, amb la finalitat de "combatre l'efecte crida" de turistes que es desplacen expressament per adquirir aquests productes, en plena crisi europea pel coronavirus.
Només es podrà comprar un cartró de tabac, uns cigars de menys de 3 grams, una caixa de cigars de 25 unitats de més de 3 grams i 500 grams de picadura de tabac per persona i dia, mentre que la venda d'alcohol es limita a una ampolla de litre de més de 22 graus, una de litre de menys de 22 graus i dues de vi o escumós per persona i dia.
Segons ha informat l'executiu andorrà en un comunicat, al país pirinenc hi ha de moment cinc persones que han donat positiu de coronavirus, mentre que 27 més estan pendents de diagnòstic.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 10:33
Notícies recomenades
-
Comarca
Viladecavalls frega els 7.900 habitants
-
Comarca
L’edifici de la biblioteca serà un refugi climàtic a Rubí els matins
-
Comarca
Tecnologia amb IA per detectar l’ús del mòbil i el cinturó al volant
-
Comarca
Rubí demana refer el pla de renovables de la Generalitat
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi en una fàbrica de palets de Sabadell genera una gran columna de fum visible des de Terrassa
-
Comarca
El recàrrec a la taxa turística ha de sumar uns 600.000 euros a les arques de Sant Cugat