Sant Cugat s'adhereix un any més a la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible. Del 16 al 22 de setembre es faran diverses accions a la ciutat per conscienciar la ciutadania sobre aspectes com l'impacte del transport, la qualitat de l'aire o l'emergència climàtica.
Un dels projectes més destacats és que Sant Cugat és un dels municipis que participarà en la prova pilot com a municipi metropolità en el projecte europeu NanoSen AQM Interreg Sudoe, amb la col·laboració d'AMB Ecologia i AIGUASOL. Aquesta tardor es mesurarà la qualitat de l'aire en moviment a través de nanosensors instal·lats en bicicletes i en persones que tinguin una rutina d'anar en bici i caminar diàriament. També es donarà informació del projecte, així com recomanacions, bones pràctiques i hàbits per millorar la qualitat de l'aire als panells informatius digitals instal·lats al Parc de Coll Favà i a l'Escola Pins del Vallès
Sant Cugat mesurarà la qualitat de l'aire a través de nanosensors col·locats en bicicletes i persones
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2020 a
les 11:41
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès