ERC ha decidit aixecar-se de la taula on el Govern planifica les mesures per contenir la pandèmia de la Covid-19, davant les "filtracions" dels plans d'actuació, de les quals els republicans culpen JxCat, en un nou xoc entre socis de l'executiu català a tres mesos de les eleccions del 14 de febrer. Segons han subratllat fonts republicanes, "ERC ha abandonat la reunió Covid-19 fins que s'aturin les filtracions i hi hagi un pacte de lleialtat. Per respecte a la ciutadania i per responsabilitat. Es tracta de salvar vides i no generar més confusió a la ciutadania".
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2020 a
les 11:38
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès