ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2020 a
les 12:18
Totes les persones grans que viuen en residències de Catalunya seran sotmeses a partir de dilluns i abans de Nadal a un test d'antígens, com a mesura prèvia per poder sortir a passar les festes amb les seves famílies. Després de les festes, als interns en residències se'ls hi farà una PCR per confirmar que no s'han infectat. Així ho estableix el protocol que ha aprovat avui el Departament de Salut, que recomana als interns en residències que vulguin passar el Nadal amb els seus familiars que facin sortides d'almenys tres dies i als familiars que els acullen al seu domicili que tinguin una especial cura durant els 7 dies anteriors a la visita o sortida.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès